Město Světlá nad Sázavou vyhlašuje výběrové řízení na pozici úředník/ce odboru životního prostředí.
Druh práce:
- zajišťování výkonu státní správy – agendy správy složek životního prostředí na úseku ochrany přírody podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny a souvisejících předpisů
- zajišťování agendy státní správy na úseku vod týkající se čistění a vypouštění odpadních vod, úpravy a rozvodu pitných vod včetně stavebních řízení – agenda vodoprávního úřadu (vodovody, úpravny vod, kanalizace, ČOV)
Kvalifikační požadavky:
- podmínkou je minimálně vyšší odborné vzdělání nejlépe technického směru
- případně střední vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe technického směru
Výhodou:
- praxe ve veřejné správě
- příslušná ZOZ
Další požadavky:
- dobré komunikační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost práce na PC – Word, Excel
Lhůta pro podání písemné přihlášky: 25. 4. 2024 do 11:30 hod.
Písemné přihlášky přijímá podatelna Městského úřadu Světlá n.S. Přihláška může být podána osobně nebo poštou.
Adresa pro podání poštou:
Městský úřad Světlá nad Sázavou
Náměstí Trčků z Lípy 18
582 91 Světlá nad Sázavou.
Přihlášku výrazně označte: "Výběrové řízení – úředník odboru ŽP"
Písemná přihláška musí obsahovat tyto osobní údaje přihlášeného:
- jméno, příjmení a titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (u cizince číslo dokladu o povolení k pobytu)
- kontaktní spojení (telefon, e-mail)
- datum a podpis
Doklady, které zájemce přiloží k přihlášce:
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Termín výběrového řízení pro přizvané uchazeče je stanoven na 29. 4. 2024.
Platové podmínky
- platová třída 10 - pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem od 10. 7. 2024 nebo dle dohody
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.
Foto: Martin Soukup